admin - 2007-11-29 21:32:44

W tym temacie będą podawane nazwy zespołów, jakie w danej chwili promujemy... :)

monique - 2007-11-30 00:14:39

Prom grudziądzka kapela rockowa
Redrum- Kapela Kryształa

Frantik - 2007-12-06 17:01:04

Nawiązałem dziś współpracę( fakt faktem bez wiedzy Moniqe, ale myślę, że nie będzie mieć mi za złe) z zespołem rockowym FROG OFF(ostatnio występowali w programie Kuby Wojewódzkiego) pochodzącym z Warszawy... :D Zespół w najbliższych dniach prześle nam single, które rozdamy dla słuchaczy w konkursach... :D

A oto umowa z zespołem:
*mamy w audycjach puszczać ich kawałki(wyjątkiem są audycje autorskie w których decyduje prezenter czy puszcza)
*reklama strony internetowej na przyszłej stronie Rockstacji
*informować o koncertach zespołu

Oni natomiast zobowiązali się do:
*nagrania pozdrowień dla naszej stacji
*wysłania singli dla słuchaczy jako nagrody dla słuchaczy
*będziemy także otrzymywać zaproszenia na ich koncerty, które będą rozdawane w konkursach

Grają naprawdę fajną muzykę www.frogoff.com można posłuchać... :D


To nie koniec sukcesów na dziś... nawiązałem współpracę z zespołem KARMA z Warszawy, grającego muzykę rockową, który bardzo chętnie przyjął warunki współpracy i są one podobne jak wyżej... :)
Dodatkowo jednak przyslą nam oprócz singli gadżety do rozdania... natomiast Monika musi do nich jeszcze zadzwonić i dogadać się w sprawach szczegółów czyli np. pomóc chłopakom jak ma wyglądać pozdro dla słuchaczy, bo nie wiedzą... :D www.karma.net.pl tu można posłuchać kawałków naszego nowego partnera :)

Ale to jeszcze nie koniec...trzecia współpraca z bandem LET THEM BLEED też ze stolicy, który bardziej gra metal niż rock, ale naprawdę utwory są bardzo ciekawe i na wysokim poziomie...aż dziwi, że są nieznani...:D Zespół bardzo podziękował za zaproszenie i dostosuje się do wszystkich naszych zachcianek czyli: jakość ich kawałków, format, podobnie rzecz się ma z pozdrowieniami...no i single do rozdania, a naprawdę warto...dodam tylko, że zespół wzoruje się na Iron Maiden i Metallice stąd może tak dobre kawałki nagrywa... :D polecam stronę, gdzie można posłuchać tej kapeli http://www.letthembleed.org - miód dla ucha :D

No i odpisał zespół THE SIN, który także zgodził się na współpracę, choć na razie zdecydował się tylko na nagranie pozdrowień :)

Leath - 2007-12-06 21:42:04

No i super! Takie konkursy napędzą słuchaczy.

Frantik - 2007-12-07 22:16:00

No i kolejne dobre wieści... nawiązałem współpracę z kapelą rockową RADIO BAGDAD, którą promuje także lider wsród rockowych radiostacji czyli Megastacja, co może być naszym sukcesem :D Chłopaki przyślą nam oprócz singli także gadżety do rozdania...w końcu się już trochę dorobili... :D

Drugim zespołem, który przyjął zaproszenie jest band o nazwie PECTUS i gra on dość delikatnego rocka, ale szczególnie słuchaczkom może przypaść do gustu... :D

No i mamy trzeci band, który chce z nami współpracować...zespół ROOT grający muzykę rockową, bardziej mroczną :D Zespół zaoferował nam naprawdę dużo, bo single, wejściówki na koncerty, pozdrowienia, a w styczniu wyda oficjalnie swojego pierwszego longplaya, więc na pewno go dostaniemy jako jedni z pierwszych :D I nasza teraz ważna rola jako partnera, aby mówić często i zachęcać słuchaczy do nowego albumu grupy :)

monique - 2007-12-09 00:36:20

Mail od prowizorki,który otrzymałam dzis- mysle,ze bedzie sie nam z nimi dobrze współpracowac
Cześć

Dziękuję bardzo za maila no i zainteresowanie zespołem :)
Współpraca o jakiej piszesz, jest oczywiście jak najbardziej
interesująca. Cieszę się, że udało się nam zwrócić Waszą uwagę na

zespole. Cieszę się, że wspólnymi siłami będziemy mogli promować
zarówno
Waszą stację, jak i zespół PRoW!ZoRKa.
No ale do rzeczy...

Niedawno, jak już pewnie wiadomo, nagraliśmy mini album "Sen o
wolności". Tym materiałem chcielibyśmy obecnie promować nasz zespół.
Obecnie kończymy temat tłoczenia płyt, drukowania okładek itp. Powinno
się nam to udać jeszcze przed świętami. Dlatego chciałbym (jeśli
można)
dopracować wspólny plan działania. Kiedy tylko pojawią się płyty w
ilościach większych niż 10 sztuk ;-), to będziemy mogli ruszyć z
promocją. Umówimy się również wtedy na nagranie pozdrowień dla radia.

Jeśli będzie to możliwe, chętnie umówimy się również na wywiad na
antenie, albo nagranie wywiadu. Chętnie przekażemy dla słuchaczy kilka
świeżutkich egzemplarzy płyty. Będziemy również informowali o
zbliżających się koncertach i jeśli będzie to możliwe, postaramy się

zagwarantować darmowe wejściówki dla słuchaczy.

Cieszę się, że jesteś z Wrocławia - będzie lepszy kontakt :-)

Pozdrawiam

Naum - 2007-12-10 21:29:57

hmm, razem ze mna do Rockstacji przechodza moje znajomosci w szolbiznesie... jest tego troche, mysle, ze sie przyda:
Hunter, Carnal, Butelka, Hedfirst, Kabanos, NoNe, Faust Again, Bambi, Preshrunk, So I Scream, Orbita Wiru, Chain Reaction, 1125, Testor, The Thorn, Grimlord, Ambush, Karras...

zreszta zajrzyjcie na profil myspace Wolnej Chaty (www.myspace.com/wolnachata) i luknijcie w znajomych- wszystko bedzie jasne.
oczywiscie, nie ze wszystkimi mam kontakt i nie wszyscy sa chetni do wspolpracy... ale i tak sporo tego.

Kłopot - 2007-12-10 21:40:25

a Borderline?

Naum - 2007-12-10 21:43:28

sorka, zapomnialem... i Sumatra jeszcze.

Frantik - 2007-12-10 23:07:44

Super chłopaki... :D Jeśli macie z tymi bandami kontakt...poproście ich o współpracę z radiem...oczekujemy nagrania pozdrowień i ewentualnie singli, wejściówek na koncerty, gadzetów do rozdania dla słuchaczy na antenie...a w zamian oferujemy przybliżenie historii zespołu, utwory puszczane w audycjach, wiadomości o nowościach w zespołach i koncertach :D To chyba tyle...

monique - 2007-12-11 16:15:44

brawo...ale na marginesie na razie proponuje konsultować jednak ze mną ewentualne współprace;p

sznippo4 - 2007-12-12 20:19:55

Naum napisał:

hmm, razem ze mna do Rockstacji przechodza moje znajomosci w szolbiznesie... jest tego troche, mysle, ze sie przyda:
Hunter, Carnal, Butelka, Hedfirst, Kabanos, NoNe, Faust Again, Bambi, Preshrunk, So I Scream, Orbita Wiru, Chain Reaction, 1125, Testor, The Thorn, Grimlord, Ambush, Karras...

zreszta zajrzyjcie na profil myspace Wolnej Chaty (www.myspace.com/wolnachata) i luknijcie w znajomych- wszystko bedzie jasne.
oczywiscie, nie ze wszystkimi mam kontakt i nie wszyscy sa chetni do wspolpracy... ale i tak sporo tego.

Ej, Ambush i Sumatra są Twoimi znajomościami w showbiznesie? :) (ten drugi w sumie możesz sobie wziąć ;) )

Naum - 2007-12-12 21:34:21

wbrew pozorom Sznapsie tez mam z do nich kontakt ;p
stary, nie wiedziales, ze mam dusze Sherlocka Holmesa??

sznippo4 - 2007-12-13 17:26:51

no doobra :) ale teraz ja nie jestem oryginalny ;(

Frantik - 2007-12-16 14:20:52

Mamy współpracę także z zespołem NORMALSI, bo nie dopisałem tego wcześniej...kapitalny zespół...polecam ich album, który można ściągnąć na stronie oficjalnej zespołu :)

Leath - 2007-12-22 13:53:50

Wszystkie pozdrowienia od zespołów od razu gdzieś uploaduj i dawaj linki. ^^

Naum - 2008-01-05 17:35:56

ok, niedlugo beda jakies pozdrosy od kapel, chyba, ze skrewia i mnie obsraja, mimo tego, ze napisali, ze przysla.
stay tuned!

ok, nawiazalem kontakt z kapelami:
Hunter- Drak odpisal, ze nagra jakies pozdrosy, tylko musze mu przypomniec kiedys, bo jest zawalony robota (nowa plyta sie robi)
Carnal - Gajeś napisal, ze spoko, luz. sa w trakcie staran o przypinki z logiem zespolu, poza tym Gajes pracuje w Radio Kampus i nagra nam zajebistej jakosci pozdrosy.
Hermh - narazie brak odzewu
Butelka - tez nic
Chainsaw - sprawa jest w toku, beda pozdrosy, tylko nie wiadomo kiedy
Chain Reaction - pozdrosow na razie nie da rady, bo maja chlopaki problem z zebraniem sie ostatnio, ale jestesmy w kontakcie i sa przychylni.
Horrorscope - sprawa w toku ;)

dzis (przed chwila) napisalem jeszcze do:
De La Core, Toxic Bonkers, Masachist, Al Sirat, No Heaven Awaits Us, Mech, NewBreed, Totem. czekam teraz, az ktos sie odezwie.

Wiem, ze klopot kontaktowal sie jeszcze z zespolem Synergia (cos tam odpisali, nie wiem co bo nie czytalem jeszcze) i Lao Che.

Ach, jeszcze z basista Borderline gadalem.

Frantik - 2008-01-08 21:17:42

Naum napisał:

Ach, jeszcze z basista Borderline gadalem.

No to może zgodzi się na wywiadzik?:*

Aha do butelki też kiedyś pisałem i nic...ale podam Ci Naum namiary na zespoły z którymi mamy już współpracę... :)

Na razie zespół The Sin, Pectus(który przysłał mi 2 single), Radio Bagdad właśnie dziś przysłało 2 płytki i zespół Karma podobno wysłał też single, ale gdzieś zaginęły w akcji. :D

Naum - 2008-01-08 23:32:38

o, kurna, a ja szukalem jakiegos kontaktu do Radio Bagdad...
z Butelkowcami sie pewnie ugadam, znamy sie z czasow Wolnej Chaty.
a ten gosc z Borderline... nie wiem, jakis dziwny jest, straszne Klopoty z nim sa.

Frantik - 2008-01-08 23:54:12

Kurde...jak kłopotliwy ten basista, to nie wiem...trzeba chyba zapytać Kłopota czy nie sprawi to kłopotu w sprawach wizerunku... :/

Kłopot - 2008-01-09 16:06:56

kurde...na żarty im się zebrało :p

Synergia - myslę, że współpraca będzie bardzo udana :] (niedługo będą pozdrowienia, płytki wyslą itp...) ogólni z nimi mam bardzo dobry kontakt

Lao Che - brak odzewu

Naum - 2008-01-09 21:31:48

odezwali sie ludziska z czesci tych kapel, ktore wymienilem, ale nie chce mi sie wymieniac, sory. czekam na jakies czyny z ich strony.


informacja o postepach prac:
No Heaven Awaits Us - chwilowo sa zajeci tworzeniem, ale jak juz natworza  to bedziemy im potrzebni, wiec sie zglosza, zreszta codziennie na korytarzu mijam ich wokaliste, wiec jak cos to zagaje ;)
Toxic Bonkers - sprawa w toku
NeWBReeD - niedlugo powinny byc pozdrosy, chca tez jakies logo, zeby umieszczac na plakaach, wiec trzeba sie z tym bujnac.
totem - zostalem odeslany pod inny adres, ale jeszcze tam nie napisalem
Al Sirat - "powiedzcie czego potrzebujecie, przeslijcie swoje materialy i jedziemy"
Mech - postaraja sie nagrac jakies pozdrosy, nic do rozdania raczej nie maja ale poszukaja.

sznippo4 - 2008-01-15 16:40:35

Uwaga uwaga! Wszem i w obec ogłaszam, że otwarto stronę kapeli Sumatra. www.sumatra.art.pl . Wstawili linka do naszego portallu Wolna Chata, ale będę gadał z nimi o wstawieniu bannera do Rockstacji (własnie, posiadamy takowy?) no i oczywiście oni zapodają nam swój.

monique - 2008-01-15 16:48:40

banner to cos coraz bardziej odległego w czasie...

Naum - 2008-01-18 13:50:12

postanowilem rozszerzyc horyzonty i sprobowac kontaktowac sie z kapelami zagranicznymi. rzecz jasna nie mysle tu o jakich wielkich bandach, ale o takich, ktore potrzebuja promocji. narazie mam na oku dunski Volbeat i pare kapel niemieckich. musze tylko opracowac jakis szablonik maila po engliszu, zyczcie mi powodzenia.

sznippo4 - 2008-01-20 15:45:10

nooo, Ociec, szacun pełen.

Kłopot - 2008-01-20 22:08:28

niemieckich nie :p

Naum - 2008-01-21 14:31:40

hmm, no dobra, to napisze do Rammstein, Maroon, Heaven Shall Burn, Kreator i Caliban ze jednak nie... chcieli przyjechac i zagrac koncert w Polsce pod szyldem RockstacjaRozpierducha Fest, ale spoko, sie odwola.


a teraz na serio: o ile z tlumaczeniem z englisza na polisz nie mam problemow, to odwrotnie jest troche gorzej...nie chce walnac jakiegos babola w tym mailu. ktos tu spika po engliszu gud i moglby sie offer to translejt it?

Naum - 2008-02-19 21:45:51

caly czas mamy kontakt z Concrete, sa najbardziej chyba chetni do wspolpracy jakiejkolwiek, mimo, ze niewiele maja do zaoferowania. obiecali pozdrosy w marcu, na ich stronie myspace jest juz 'banner'.
jesli ktos chce jakies kawalki, to walic do mnie.

sznippo4 - 2008-04-09 20:45:16

E, panowie od kontaktów, piszta do tej kapeli - Disgrace Within www.myspace.com/disgracewithin . Odsłuchałem i nie powiem, grają konkretnie, a najważniejsze, że są z Płocka. Powstali na zgliszczach Alienacji, to tak gwoli ścisłości ^^

fristejdzbend - 2008-08-24 15:50:46

siemanko, ja nowy :) poddaję nas przesłuchaniu... oczekuję opinii i komentów
www.myspace.com/fristejdzbend

http://grimsby.pl geomembrana lublin magnetyzer do paliwa sklep ze zdrową żywnością poliacetal jak-napisac-zaproszenie-na-komunie.eu zaproszenia-na-komunie-dla-dziewczynki.eu tanie-zaproszenia-slubne-za-1-zl.eu www.wielka-plyta.pl