RockStacja - Rock bez ograniczeń!

Forum radia RockStacja.pl


#1 2007-12-26 19:57:46

Frantik

Administrator

4837363
Call me!
Skąd: Olsztyn/Czyżew
Zarejestrowany: 2007-11-29
Posty: 102
Punktów :   

Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

Droga ekipą regulamin Rockstacji można wyrzucić do lamusa...właściciele odgórnie narzucili nam swój regulamin, ktory ma zacząć funkcjonować 1 stycznia. Przyznam szczerze, że jest sporo ciekawych punktów, ale i szokujących...
Każdy ma obowiązek zapoznać się z każdym punktem regulaminu, żeby nie było niespodzianek.


1. Informacje ogólne:

- każdy prezenter/dj musi zagrać minimum 2 godzinny tygodniowo.(u nas było 3h...ehh)
- bez względu na zajmowane stanowisko każdy kto należy do wspólnoty powinien dbać o dobre zdanie oraz wizerunek radia.
- osoba przydzielona do danego stanowiska jest zobowiązana wypełniać swoją prace sumiennie i starannie .
-każdy kto poda osobom postronnym hasła osoba nie upoważnionym i nie zatwierdzonym przez zarząd lub właściciela zostanie pociągnięty do odpowiedzialności karnej.
- stanowiska i osoby przypisane do nich zajmują się tylko i wyłącznie danym działem.
- osoby zatrudnione w radiu mogą grać w innych rozgłośniach radiowych(oprócz stacji konkurencyjnych)!!!(jak dla mnie szokujący punkt na plus...wyjasniam, że możecie grać w każdym innym radiu oprócz stacji rockowych)
- pomaganie innym (w szczególności nowym) w przyswojeniu zasad które panują w radiu.
- wszelkie uwagi pytania proszę kierować do zarządu.
- w ekipie radia ma panować miła i przyjemna atmosfera miedzy jej członkami oraz słuchaczami.
- w razie nie stosowania się do regulaminu będą nałożone kary, w tym finansowe jeśli radio ucierpi z przyczyn któregoś ze członków. (dowiem się o co tu chodzi..)
- wywiązywanie się ze swoich obowiązków będzie miło rozpatrywane przez właścicieli radia.(hmm...tak, tak gotóweczka czeka)
- poprawki regulaminu może tylko i wyłącznie wnosić właściciel radia.
- każdy na danym stanowisku podlega instancji wyższej (z wyłącznością właścicieli) dlatego ostateczna decyzja należy do nich.
- w radiu nie ma prawa zwolnić lub odwołać nikogo bez podania konkretnej przyczyny.
- tylko oryginał regulaminu który posiada właściciel jest praworządny i nikt poza nim nie ma prawa go zmieniać.
- obowiązkiem każdego z ekipy radia jest podanie swoich danych osobowych w celu identyfikacji. Każdy nowo przyjęty członek ekipy radia wyraża zgodę na publiczne przetwarzanie swoich danych osobowych.(prawdopodobnie będziemy grać profesjonalnie czyli z imieniem i nazwiskiem)
- w razie jakichkolwiek nagłych problemów proszeni są wszyscy o poinformowanie o tym Zarządu lub jeśli związane jest to z audycją dyr. programowego .
- zakaz zapraszania prezenterów/dj na jakiekolwiek zebrania oraz konferencje podczas jego audycji.
- osoba na urlopie jest zwolniona z obowiązków na czas trwania urlopu. Wcześniejszy powrót musi być przedyskutowany z dyr. programowym bądź zarządem.
- każdy z ekipy jest zobowiązany reklamować tylko Rockstację (gdziekolwiek jest to możliwe) np. gg i wszystkich podobnych.
- regulamin może ulegnąć zmianie.




2 Właściciel

- jest zobowiązany do ponoszenia wszystkich kosztów związanych naturalnie z radiem.
- pierwokup ma zawsze osoba która jest współwłaścicielem, osobą wytypowaną przez 70% składu radia bądź najwyższą z pozostałych w ekipie.
- właściciel jest zobligowany powiadomić o ewentualnych problemach z radiem zarząd.
- zadaniem osoby jest także pilnowanie i rozporządzanie obowiązków na pozostałe działy jeśli takowe będą (sytuacje nie typowe).
- właściciel dba o dobre zdanie swoich podopiecznych oraz współpracowników.
- może nagradzać oraz chwalić osoby które w znacznym stopniu wykazują znaczne zainteresowanie i pomoc radiu.(naprawdę dobrze płacą, więc się starajcie)
- Jest najwyższym stanowiskiem dlatego tez jest zobowiązany do podejmowania decyzji dla dobra radia.




3 Zarząd(szef kanału))

- osoby na tym stanowisku kontrolują wszystkie działy które zajmują rozwojem i działalnością radia .
- mogą korygować błędy które powstały z wyniku nie domówień z współczłonkami
- informuje właściciela o wszystkich nowościach, nowych prezenterach oraz zmianach wprowadzonych przez dyr. programowego.
- przyjmować oraz oddalać osoby z wcześniejszym powiadomieniem właściciela.
- jest to osoba kierująca obowiązkami do momentu jeśli właściciel tego nie zmieni.
- zobowiązuje się do poinformowania pozostałej ekipy o zmianach propozycjach oraz problemach dotyczących całej działalności radia.
- w razie sporów szef kanału decyduje z właścicielem o tym co zrobią dalej i jaka karę poniesie za szkody.





4 Dyrektor Programowy

- osoba zajmująca się dziennym planem oraz rozkładem zajęć współpracowników.
- osoba odpowiedzialna jest za poziom audycji prezentowanych przez ekipę na antenie.
- dyr. programowy ma prawo ukarać prezentera za brak profesjonalizmu na antenie.
- przedstawiciel ma prawo wpisywać osoby do ramówki oraz dodawać nowo przyjęte osoby do ekipy.
- dyr. programowy ma prawo przyjmować osoby które będą miały gościnnie audycje, występy itp. w naszej stacji.
- osoba ta może organizować meeting oraz audycje tematyczne z wcześniejszym powiadomieniem prezenterów którzy mają w tych godzinach audycje( telefonicznie lub przez gg).
- osoba ta może przesłuchiwać nowych prezenterów/dj lecz to należy do osób zajmujących się rekrutacją.




5 Dyrektor ds. Wizerunku i Reklamy

- osoba odpowiedzialna za rozwój radia oraz jej częściowy wygląd ( linki, banery itp. )
- osoba zajmująca się tworzeniem reklam oraz konkursów które mają na celu rozwój i urozmaicenie audycji prowadzonych przez pozostałych członków ekipy.
- o wszystkich zmianach informowany jest zarząd.
- osoba może współpracować z ludźmi zaufanymi i odpowiedzialnymi ze swojego kręgu. Tylko w celu marketingowym!



7 Administrator forum

- zobowiązuje się do sprawdzania treści wpisów. Oraz narzucenia ewentualnej korekty.
- osoba która powinna przenosić wpisy nie związane z tematem do miejsce w których powinny się one znaleźć.
- administrator forum powinien usuwać powtarzające się wpisy, które zawierają treści identyczne .
- powinien dodawać różne tematy do urozmaicenia forum.




8 Rekrutant (ma być ich podobno dwóch)

- osoby upoważnione które przesłuchują nowych prezenterów/dj radia. Ewentualną osoba do przesłuchiwań może też być dyr. programowy. (tylko po poinformowaniu o tym rekrutantów).
- w razie problemów osoby w tym dziele mogą się miedzy sobą konsultować w sprawach nie jasności.
- w razie przyjęcia kogoś nie kompetentnego który obniża poziom radia będzie upomniany przez zarząd ( dwa upomnienia grożą oddaleniem ze stanowiska).
- rekrutanci nie mogą przyjmować osób którzy będą chcieli grać gościnnie. ( Od tego jest dyr. programowy)
- rekrutanci przed przyjęciem nowych członków są zobowiązani
spytać się o ich dane, doświadczenie, osiągnięcia itp.
- osoby upoważnione w tym dziale mają wolna rękę w jaki sposób przesłuchają nowo przybyłych ( najlepiej przesłuchanie).
- poinformowanie dyr. programowego o nowoprzybyłym.




9. Prezenterzy

- zobowiązują się do prezentowania swoją osoba własnego stylu audycji.
- posiadać dużo energii aby zachęcić jak największe grono słuchaczy oraz przyciągnąć ich do dobrej zabawy.
- wyłączenia wszystkiego co zbędne aby nie zwalniało ich komputera lub innych pomocy związanych z prowadzeniem audycji.
- restart komputera przed audycją aby nie było zadanych nie miłych incydentów (zawieszanie itp.).
- puszczania reklam na audycji jeśli takowe będą.
- mogą opuścić swoje 2h/ programowe na tydzień. Lecz muszą wcześniej poinformować o tym dyr. programowego lub szefa kanału. ( Np. tel. sms, przez współpracownika radia, email itp.).
- w razie jakichkolwiek zwrotów nie cenzuralnych na pozdrowieniach prezenterzy od razu banuja osobę.
- w razie wyrazów bardzo wybujałych przez nadawcę na pozdrowieniach prezenter może odmówić przeczytania ich.
- prezenterowi nie wolno przeklinać ani wyzywać kogokolwiek na antenie radia.
- prezenter ma wybór i czyta te pozdrowienia które chce bez podawania powodu.(też nowość heh)
- prezenterzy mogą się wymieniać miedzy sobą godzinami własnych audycji lecz proszeni są o poinformowanie dyr. programowego bądź szefa kanału.
- w ciągu jednego dnia nie może grać jeden prezenter dłużej niż 3 godziny z wyłącznością ( meetingów, cyklów oraz imprez ustalonych przez ekipę bądź prezenterów radia).


Wszyscy współpracownicy proszeni są jeszcze raz o dokładne zapoznanie się z regulaminem dodatkowym. Proszę o przestrzeganie zasad jakie zostały wprowadzone.

W razie pytań, uwag bądź niejasności pisać do właściciela radia.


1. Prezenterem / Dj "RockStacji" zostaje osoba, która została pozytywnie rozpatrzona w czasie rozmowy rekrutacyjnej oraz w dobie przesłuchania, przyjęta na okres próbny, a następnie po zatwierdzeniu zarządu oraz rekrutantacji na stałe.
2. Prezenter, przed każdym wejściem na antenę, powinien sprawdzić ustawienia:
- Uzyskanego połączenia - obowiązuje jakość: aac+ 32 kbps 44100 Stereo
- Pole Stream Title: Nazwa Audycji. Zabrania się podawania wszelkich innych wpisów, a zwłaszcza prywatnych informacji.
- Pole Genre: tutaj musi byc podany nickname prezentera
3. Każdy prezenter grający na radiu jest zobowiązany do obecności na Radiowej Konsoli Pozdrowień.
4. Każda planowana audycja grana na radiu musi być zgodna z wcześniej ustaloną ramówką.
5. Pierwszeństwo w ramówce maja: audycje autorskie i tematyczne.
6. Podczas grania audycji przez autopilota dozwolone jest przejęcie nadawania przez dowolnego prezentera radia, o ile nie gra osoba wpisana w ramówkę.
7. Prezenter Rockstacji może być równocześnie prezenterem innej stacji internetowej z wyjątkiem
stacji grających taki sam gatunek muzyki.
8. Prezenter powinien dbać o dobre imię radia. Zabronione jest poniżanie lub wyśmiewanie słuchaczy lub gatunków muzycznych.
9. Zakazane jest granie pod wpływem alkoholu, narkotyków, w stanie wskazującym na niedyspozycję. Niedozwolone są wygłupy na nieprzyzwoitym poziomie.
10. Na radiu jest niedopuszczalne używanie wulgaryzmów, jaki i niepoprawnej polszczyzny. Prezenter powinien grać zgodnie z zasadami dobrego wychowania i kultury osobistej. Jego zachowanie nie powinno obrażać ani razić nikogo ze słuchaczy.
11. Prezenter nie może reklamować innych stacji radiowych, stron internetowych, firm, dyskotek, klubów, forum, prywatnych numerów komunikatorów (Gadu-Gadu, Tlen.pl) bez wcześniejszej zgody zarządu radia .
12. Wszelkie hasła do kont prezenterów jak i do serwerów radia oraz wszelki inne hasła NIE MOGĄ być ujawniane osobom postronnym. Osoba, która złamie ten punkt, zostanie bezzwłocznie usunięta z radia .
13. Podczas prowadzenia audycji w radiu należy wyłączyć wszystkie programy mogące powodować zapychanie łącza nadającego: (KaZaA, eMule, itp).
14. Decyzja o wydaleniu z ekipy lub zawieszenia w graniu może zapaść na wniosek zarządu a w SZCZEGÓLNOSCI własciciela radia.
15. W przypadku, gdy któryś z prezenterów nie może zagrać w wyznaczonym przez siebie terminie zamieszczonym w ramówce, ma prawo do zamiany z innym prezenterem, jeżeli tylko obie strony dojdą do porozumienia i powiadomia o tym zarząd oraz dyr programowego .
16. Prezenter jest zobowiązany do przekazywania na antenie radia pozdrowień, które będą do niego nadchodziły za pośrednictwem konsolki pozdrowień.
17. Prezenter, który chce zorganizować na swojej audycji jakikolwiek konkurs ma obowiązek poinformowania o tym fakcie dużo wcześniej Właścicieli Radia, który zatwierdza program audycji.
18. Przestrzegania regulaminu pilnuje zarząd radia oraz wszyscy członkowie radia.
19. Każdy prezenter ma obowiązek bezzwłocznie podporządkować się niniejszemu regulaminowi.
20. Regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania.
21. Ewentualne zmiany w regulaminie zostają wprowadzone wyłącznie przez Właścicieli Radia
22. Każdy kto gra na okresie stałym w radiu Rockstacja może grac w innej rozgłosni(zgodnie z zasadami wyżej) ale, jeśli z jego powodu radio badz ktoś z ekipy ucierpi sprawa bezwłocznie trafia na Policje lub do Sądu sprawda musi sie liczyć z poniesionymi kosztami za rozprawe oraz odszkodowanie dla radia.(muszę się dowiedzieć co autor miał na myśli...)
23. Jak sama nazwa radia wskazuje gramy TYLKO muzyke Rock i Metal, ewentualnymi gatunkami które mogą być uwzglednione są:
- punk
- blues
W przypadku zagrania innego gatunku muzycznego prezenter jest momentalne odłączony od nadawania na antenie lub usuniety z radia.
24. Cenzura nie obowiązuje prezenterów po godzinie 23:00 czasu polskiego.


Proszę jeszcze raz o dokładne zapoznanie z nowym regulaminem, który przypomnę jest skonstruowany specjalnie dla naszej stacji i wchodzi w życie 1 stycznia.


_______________________
Damian "Frantik" Marciniak
    Dyrektor Programowy
           Rockstacji

Offline

 

#2 2007-12-26 20:09:59

monique

Zbanowany

7752294
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 96
Punktów :   

Re: Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

przyznaje jestem zaszokowana... no coz od dzis przynajmniej mam scile okreslone obowiazki

Offline

 

#3 2007-12-26 20:41:08

Leath

Leath

4578357
Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2007-12-01
Posty: 42
Punktów :   

Re: Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

Hmm, no dobra.
A jak ja prowadzę RockListę co dwa tygodnie po dwie godziny, to chyba się to łapie na regulaminową ilość godzin, nie?

Offline

 

#4 2007-12-26 21:32:33

monique

Zbanowany

7752294
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 96
Punktów :   

Re: Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

nie,nie lapiesz sie... moze np grac dodatkowo Rock On

Offline

 

#5 2007-12-26 22:18:17

Frantik

Administrator

4837363
Call me!
Skąd: Olsztyn/Czyżew
Zarejestrowany: 2007-11-29
Posty: 102
Punktów :   

Re: Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

Wampirku z moich skomplikowanych wyliczeń matematycznych łapiesz się...

Przez 4 tygodnie minimum powinno być: 2h+2+2+2=8
A u Ciebie będzie: 3h+1+3+1=8

Więc spokojnie, będzie to samo No, ale tak jak napisała moniqe...czasami angaż w Rock On jest wskazany...


_______________________
Damian "Frantik" Marciniak
    Dyrektor Programowy
           Rockstacji

Offline

 

#6 2007-12-26 22:20:44

Leath

Leath

4578357
Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2007-12-01
Posty: 42
Punktów :   

Re: Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

No, to dobrze. ^^
Tak więc ogólnie uważam nowy regulamin za całkiem w porządku.

Offline

 

#7 2007-12-27 00:19:45

sznippo4

Rockstacyjny Obersturm Fuhrer

4110168
Call me!
Skąd: Płock
Zarejestrowany: 2007-12-10
Posty: 85
Punktów :   
WWW

Re: Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

Odczytane, przemyślane... i zatwierdzone przez Sznapps Zgrzycące Company LTD Made In Płock ^^


Admin z demokratycznego wyboru

Audycja Zgrzyt! - czwartki i niedziele 21.00

Offline

 

#8 2007-12-27 00:23:51

Kłopot

Moderator

8648148
Call me!
Skąd: Płock / Warszawa
Zarejestrowany: 2007-12-10
Posty: 126
Punktów :   
WWW

Re: Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

considerate done


Łukasz 'Kłopot' Kłopotowski
Dyrektor ds. wizerunku i reklamy
Rockstacja.pl

Offline

 

#9 2007-12-27 01:05:18

Zenio

Prezenter

9230561
Call me!
Zarejestrowany: 2007-12-01
Posty: 21
Punktów :   

Re: Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

Przeczytałem i zgadzam sie blablabla

Offline

 

#10 2008-01-02 19:55:17

Naum

Moderator

8106157
Call me!
Skąd: Żuromin/Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-12-10
Posty: 80
Punktów :   

Re: Nowy REGULAMIN Rockstacji!!!

a ja nie.
mam zastrzeżenia do wielu punktów, wszystko jest niejasne.
jak mi przedstawią umowę i ją podpiszę to będę regulaminu przestrzegał, a obecnie się zastanowie... i tez pewnie bede przestrzegal, nie mam wyjscia. ale kto to pisal do cholery?? to sie nawet z jezykiem polskim gryzie.


Dyrektor ds. rozporządzania wszystkimi innymi dyrektorami,
Główny strateg indiańskich thrashowo-deathowych legionów pancernych im. generała dywizji Dimebaga Darrela,
rockstacja.pl

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pljak-napisac-zaproszenie-na-komunie.eu zaproszenia-na-komunie-dla-dziewczynki.eu tanie-zaproszenia-slubne-za-1-zl.eu www.wielka-plyta.pl